onsdag 11 januari 2012

ni ska få se!

Om man i princip kan skutta ur sängen när klockan ringer halv fem på morgonen - då skulle jag tippa att man inte har så många problem och bekymmer som tynger en



men det kanske bara är jag.


det är i alla fall en bra dag idag. och även fast det regnade när jag gled hemåt på motorvägen förut och bara njöt så skiner solen nu! jag kan tänka mej att vänja mej vid hur jag mår idag. det gör mej ingenting alls om jag blir tvungen.



detta, mina damer och herrar, är en arbetande hand. den är smutsig. full med bakterier. jag gillar det.






detta är vad jag gjorde och åt efter jobbet idag. (otroligt intressant, jag vet!)



detta är en pigg hund på äventyr.



detta är en trött hund.




och dettahär är ungefär så vi känner när vi ska plugga alldeles strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar