torsdag 5 januari 2012

magen.

jag såg just en bild från ett badhus på en väns blogg - och kände känslan i hela kroppen att jag vill gå och bada
simma lite grann, och sitta i värmen i bubbelpoolen och må bra

och sen tänkte jag på min mage och på hur jag inte vill att folk ska se den ibland - och hur obekvämt det är när den syns - hur det ibland känns som att det kvittar - hur den ibland gör mej stolt - hur jag ibland gillar den - hur jag ibland tycker att den är fin - hur jag ibland tycker att den ser hemsk ut

hur jag ibland bara inte orkar med att se på folk att de lägger märke till den, att de reagerar.



den här magen saknar jag. den tyckte jag om alltid.


men bara bara bara utsidan av den, det måste jag komma ihåg.




2 kommentarer:

  1. Jag tror aldrig ens att min mage varit i närheten av att vara så vacker som din. Det är kanske anledningen till att jag inte saknar den så värst mycket. Eller också är det bara så att jag glömt hur det var "före" eftersom "efter" har varit så mycket längre tid än "före"... Ja, du fattar.

    Det här året borde ha plats åt många fikor kan jag tycka. Jag tänker ofta på dig också. Och på att fika... Fika e gott...
    Vackra du - kram!

    SvaraRadera