torsdag 26 januari 2012

magen.

detta är fruktansvärt ointressant för alla som inte bryr sej om min mage.

jag vet att jag är bortskämd med mitt bra resultat av min senaste operation, jag vet att jag ska vara nöjd som bara behöver gå på toaletten så sällan jag gör eftersom det egentligen borde vara mer och jag vet att jag borde låta bli att klaga eftersom jag har det bättre än jag haft det på länge

men! så är inte fallet. idag vet jag inte ens hur många gånger jag varit på toaletten, jag vet inte hur många gånger jag vikt mej i smärtor, jag vet inte hur många gånger jag förbannat denna satans magen.

jag tycker inte att det är roligt att ha kramper och ont i magen.

jag tycker heller inte att det är roligt att ringa kirurgmottagningen för tionde gången och få beskedet att kirurgen eller någon annan ska ringa upp när ingenting händer.

jag tycker inte att det är så roligt alls just nu.
det är mest bara besvärligt alltihop. jag. hela livet. det går liksom inte riktigt runt.

2 kommentarer:

  1. Usch, det låter hemskt! Hoppas någon bemödade sig med att ta kontakt med dig på fredagen?! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej !

    Att skriva.. du är inte ensam hjälper inte. Jag vet inte precis hur du har det men jag vet att de är väldigt likt hur jag har det.

    Jag känner själv att.. visst man är sjuk å kan inget göra åt de mer än de bästa just i situationen men den förbannade väntan på us-resultat och på att läkare ska ringa som aldrig ringer.

    Man får vara trött, känna att livet är ett helvete ibland och man får berätta hur det känns utan att någon ska ta det som ett klagomål.

    Hoppas du mår bättre snart :)

    Jessica

    SvaraRadera