lördag 29 oktober 2011

say whatever you want cause I can laugh it of

jag tycker att det är förbannat kul att kunna se vad folk söker efter på google för att komma hit.

mitt magonda gick över igen - efter tre dagar med svårighet att röra mej. jag vet vad det är. det är när jag har ägglossning - då gör det sådär ont i tre dagar. likadant förra månaden. det märks tydligt då att någon har rotat där nere och möblerat om för att få plats med en bäckenreservoar, jajamen. jag ska ringa och höra om det är normalt. när jag blir färdig till det.
jag blir oftast inte färdig alls.

jag har varit på jobbintervju och gjort mitt bästa.

jag har köpt ett par nya otroligt fina skor.

ni vet en sådan kaka som man tycker om att se på, som man vill äta och ha kvar, som man vill spara och kika på när man blir sugen?
jag är inte en sådan kaka.

det är slut på såntdär trams. hur många gånger ska jag behöva säga det?

jag har letat i två veckor efter en halsduk som skulle passa i färgen till min nya underbara vinterjacka, förgäves. men nu, hos mormor, i morfars garderob låg den - i exakt rätt färg. med exakt rätt känsla.
nu är morfar med mej varje gång jag går ut i kylan, och det känns inte lika kallt då.
jag älskar min morfar. jag älskar min nya halsduk.
tilläggas bör att detta är kärlek på helt olika nivåer.

på tal om kärlek och olika nivåer -
det är väl själva fan att du kommer nu och säger att du saknar mej - precis när jag slutat visa intresse och bestämt mej för att lägga dettahär på hyllan - jag gillar inte den här leken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar