torsdag 1 september 2011

why can't you leave me tomorrow instead?

"You have lost the good things I loved about you"

det är i alla fall tyvärr så att jag är vid en punkt där jag inte kan förmå mej att ens höra av mej till dej - och kanske är det bara jag själv som vet varför. men jag vet, och det räcker.
det måste vara såhär.
ingenting annat skulle gå att tro på.

man kan inte förändra andra människor.

men, jag mår bra. mina damer och herrar, jag känner mej stark ändå. jag behöver inte en annan person för att må bra - men jag tvivlar inte heller på att jag skulle må ännuännu bättre om jag hade det. det behövs bara inte, inte just nu. det går bra ändå. det går framåt. det bara är.
och jag gillar det.

jag har en hel del att se fram emot, först och främst vill jag veta om jag kommer in på utbildningen eller inte. jag har fjärilar i magen, minsann. jag ska inte döda dom som jag alltid förut gjort. jag tänker för en gångs skull att jag förtjänar att ha dom där.

"So I hold my breath, there's a smile on my face
and my face wasn't made to wait"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar