torsdag 22 september 2011

och jag behövde något att längta till

stoppa mej ifrån att förstöra allt jag har

jag har för mycket tid och för mycket saker att kunna göra fel
jag har för mycket kärlek inuti och för få människor att slösa den på

jag visste inte att det kunde vara tungt att bära på kärlek

kom och var min

om jag inte kommer ur sysslolösheten snart så går jag under - täcket

jag vill ligga i en hotellsäng bredvid dej och prata om allt mellan himmel och jord
och mina drömmar gör mej mer ledsen än glad

för att du gör allt det där
- med någon annan

jag sa ju att jag inte ville plocka fram mina innersta känslor och viljor och drömmar
det gör bara ont - jag måste hitta ut

jag kommer inte igenom vissa tankar
de är tunga av höst
fyllda av mörker
sammansatta av blåst

sorgen biter sej fast

allt känns fel
ibland är det bara så

du måste fortsätta lyssna
jag måste fortsätta drömma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar