torsdag 1 mars 2012

well..

jodåsåatt, jag har inflammation i bäckenreservoaren - det fick jag veta häromdagen
efter att jag redan gått på en penicillinkur, som uppenbarligen inte fungerade

nu går jag på det igen, en månad

igår var jag sjuk, idag med, igår fick jag feber, inte idag

jag är lite yr och förvirrad

och jättejättejätterädd, faktiskt.
men det är snart bra igen, väl?

det är det man måste tro, alltidalltidalltid.
för att orka andas och se lite lite mening,
för att orka måste man intala sej någonting som man inte kan vara säker på.

och det enda man egentligen kan vara säker på att man gör i slutet är just att andas.

2 kommentarer:

  1. Det är snart bra. Måste!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. vet inte vad jag ska säga förutom att är det är nog? det räcker nu. basta. är pencillin det enda man behandlar det med eller finns det alternativ om det inte fungerar? största kramen.

    SvaraRadera