fredag 9 mars 2012

sådärja!

jag har precis bakat världens godaste sockerkaka, från mormors recept
det är möjligt att det finns någonting kvar av den om två timmar men det är inte troligt

nåja, det var inte det jag skulle tala om, det var något mycket viktigare

timing är inte min grej. inte sjukhusets heller.

äntligen har jag fått tid till magnetröntgen av tarmarna för att se vadihelvete det är som gör ont
den 26 mars

problemet?
att jag sett fram emot våffeldagen i två månader och att den infaller den 25 mars
och?
jag får äta två smörgåsar till frukost den dagen - ingenting mer

sen ska damen laxera

jag hatar våffeldagen
iallafall kommer jag göra det detta året

men! jag skiter i kalenderns jävla våffeldag (bokstavligt förmodligen) och skaffar mej en egen!
för min del måste min egen våffeldag vara viktigare än alla andras, det är ju hur logiskt som helst

jag gör det på mitt sätt. som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar