måndag 29 augusti 2011

the hardest part is over

en liten, men viktig, parentes;
jag fick precis ett mail med frågan om vilka nackdelar jag ser med min bäckenreservoar
- och jag kom inte på någonting alls.

det skulle kanske vara att jag måste svälja tabletter igen? - efter ett års uppehåll med stomin - men har man gjort det i flera flera år är det inte så värst svårt

det skulle kanske vara att jag ibland får ont i nedre delen av magen? men eftersom jag förut hade ont i HELA magen varje dag, så känns det inte så värst jobbigt

det skulle kanske vara att min mage är full av ärr? men jag älskar dom, hur fula dom egentligen än är

Nej, jag vägrar att leta efter nackdelar när jag äntligenäntligenäntligen har det bra vad det gäller magen. för nästan första gången på 8 år kan - och vill - jag se min mage som en del av mej själv igen.

slut parentes.

1 kommentar: