fredag 9 december 2011

Anna-dagen

det verkar bara vara jag i min krets som ser julkalendern varje morgon - men det hör liksom till

och det är väl märkligt, att det kvittar att jag går upp sedan halv 8 för att börja dagen, för även de dagar när jag ska vara iväg vid elva blir jag sen.

jag är alltid sen.

men! jag ska flytta så fort jag fått en bekräftelse med posten, och jag ser fram emot det. Hemlis däremot, han är mest orolig.

Igår hängde sej hela telefonen, förresten. jag försökte allt jag kunde tills jag blev tvungen att återställa hela telefonen.. Det slutade såklart med att allt på mobilen försvann, det är liksom poängen. Som tur är hade jag sparat mina foto på datorn också.. Men kontakterna hade jag inte synkroniserat, så dom är borta. Puts väck. Av 20 viktiga nummer har jag nu 3, för att dom 3 personerna redan hört av sej. Alla andra får gärna göra likadant - annars är risken mycket mycket stor att vi inte hörs igen. och jag vet att ni skulle sakna mina sms då och då, mina samtal ibland och framförallt känslan av att jag finns där någonstans.

detta är vad jag skulle kalla en slagen hjälte. båda två.
min lussesnigel som jag gjorde hos Rebecka förra veckan. Söt är den.
Den här finfina herren umgicks jag med hela dagen igår, han går numera under namnet Artur.

När det var storm här för någon vecka sedan så byggde Hemlis ett skyddsrum.

Märkligt att man kan ha ett hundratal bilder på sin telefon och glömma bort det. Men sitt nu inte där och läs, skicka mej ett sms med ditt nummer! (0737666842)

Och - detta är inte för att jag underskattar din intelligens - mest för att jag vet hur det är att glömma saker - glöm inte skriva ditt namn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar