fredag 3 februari 2012

februari nummer 3

idag är det tomt precis överallt - ångesten tog över hela mej inatt.
ni vet så som den gjorde förr? när jag var rädd, när jag hade ont, när jag var arg?
inatt blev det så. jag grät, skakade och kunde knappt andas normalt.

nåja. jag somnade i alla fall vid fem. det var bra gjort av mej.

jag går runt som i en dimma.
jag vart nyss och lämnade blodprov på sjukhuset.
när jag går på det området och ser ett tiotal fönster som jag vet precis hur det ser ut innanför - då känns det i magen att jag varit där för ofta. minnena känns dessutom i varje liten vrå i kroppen - det gör liksom ont.
kommer det alltid göra ont?

ikväll kommer jag att göra någonting som får mej att få ont i magen.
men det är för att syftet är att det ska sluta göra ont helt sen.
vi får se hur det blir med det.

"I still believe in ignorance as my best defense"

1 kommentar:

  1. helvetesångesten. hoppas på det bästa imorgon. största kramen.

    SvaraRadera